ÖRGÜ UÇAK

Kasım 7, 2008, 11:49 am | Uncategorized kategorisinde yayınlandı | 1 Yorum
Etiketler: , , , , , , ,


Uzunca bir aradan sonra nihayet bloğumu güncelleyebiliyorum. Okula giden çocuğu olan anneler bilirler, yazılılar başladı, performans-proje ödevleri verilmeye başlandı.Okul-dershane-evde ödev kontrolü üçlemesi oldukça vaktimi alıyor.

Malum ben de erkek çocuğu üç tane, büyük oğluma ördüğüm arabadan sonra, ortanca oğlum da bir uçak örmemi istemişti. Bir türlü bitirmeye fırsat bulamadığım, amigurumi uçağımız sonunda tamamlandı.

Oyuncakları örmek büyük keyif, ama çocukların neşe içinde amigurumilerle oynadığını görmek bambaşka bir keyif. Ne zaman vakit bulamayıp, amigurumi örmeye ara versem, evin içinde karşıma çıkan örgü oyuncakları görünce ya da Musti’min geceleri Iggle piggle‘sine sarılarak yattığını görünce, tekrar örme isteği duyuyorum. Bir gün örmekten bıkar mıyım, bilemiyorum 🙂

1 Yorum »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR,BENDE 8 AY ÖNCE GÖRDÜM VEDE ÖRMEĞE BAŞLADIM.NASIL GÜZEL OLUYORLAR NASIL SEVİYORUM ONLARI BİLEMEZSİNİZ.KİMSELERE VERMEĞE KIYAMIYORUM.BLOG OLUŞTURMAYA ÇALIŞIYORDUM.ŞANSIMA BLOG KAPANDI ,BENDE SİZE RESSİMLERİNİ GÖSTERMEK İSTERDİM.ÖRMEĞE DEVAM AMA HEPİMİZ BİR ARAYA GELİP BİRŞEYLER YAPALIM FLİCKR GEZİNDİKCE KISKANIYORUM.TÜRKİYEDE İYİ ÖRGÜ ÖREN BİRÇOK İNSAM VAR KİMBİLİR NE GÜZEL ŞEYLER ÇIKAR ORTAYA.AMERİKA DAN 3 ADET KİTAP GETİRDİM MODELLERİM VAR PAYLAŞABİLİRİM.


Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

